Friday, December 17, 2010

inspirasi malam...

ai..baru je siapkan keje aku ni..(org swak boh ingga aku kelaka malaya) haha...mata x dpt nk lelap jd aku siapkan keja aku yg ttgal..alhamdulillah siap gak..lame gak aku buat tu..haha..maklomla org baru..eh2..lupa nk cakap..keja yg aku buat tu catalog utk kiteorg punya pakej utk photoshoot..t kalo dh siap sepenohnya n boss aku pun dh approve bnda tu..aku post kat sini pulak..promote ckit..aha..esok aku g meeting utk shoot yg akn dilakukan pada hari ahad ni..kna plan camane kan..apa2pun itulah tanggungjawab aku sbg seorang photographer..hrap2 bnda tu akn mnjdi pengalaman buat aku..haha...eh kepak ku bah..kelaka mlaya tok..kelaka swak gk oh..haha...aritok mbak familyku g jalan2..hoho..esok lusak ada keja pok..carik rejeki urg tua mdh..haha..then esok ptg merami stadium negri..nangga cdak team bol sarawak lwn ngn bintang ERA u..haha..standard..anyway..i wnt to sleep..so sleepy rite now..hoho...salam..

No comments:

Post a Comment